Khamis, Jun 10, 2010

Minggu Kahwin

Minggu ni je, aku ada 4 jemputan perkahwinan..3 majlis di JB (termasuk sepupu aku Roy-Kejos),1 majlis di KL..tp aku dapat menghadiri 3 majlis aje..coz,aku dah planning nk blk JB dari awal lagi..maklumla, sepupu aku tu kawen..

sepupu aku - Roy Kejos

Maaf sgt2 kt Wan, aku xdpt g majlis ko yang diadakan di Greenwood (rumah sebelah pgantin lelaki..umah sebelah pmpn kt Terengganu..lg jauh)..Greenwood tu da dekat sgt ngan opis aku..Anyway,selamat pengantin baru to Wan + suami..


aku sentiasa mendoakan kebahagiaan korg berdua..


To Roza (majlis 13/6) and Haza (majlis 12/6), tggguuuu...aku akan smpi ke rumah korg..xsbr nk tgk korg berdua duduk di atas pelamin bersama jejaka pilihan..msti vouge..pasni korg berdua akan bergelar isteri..xleh nakal2..kena matured sket..wakaka..cepat2 dapat anak k..Selamat Pengantin Baru untuk korg berdua..

2 ulasan:

Shayna Rose berkata...

wow..byknye jemputan kawin..kite jumpe d jb yek nnt..hehe =))

CintaNurjaNasir berkata...

kite jumpa di JB..hehe..