Isnin, Mei 23, 2011

Hikayat 'Morning Sickness'

Hikayat xtahan..haha..sejak akhir2 ni,bkn takat morning je aku pening..afternoon,evening, night semua la pening gak..aduhai..nk menjalankan tugas sbg sorg isteri pn dh xlarat dh..makan xlalu..tidur xlena..

Syukur alhamdulillah, en suami seorg yg sgt2 memahami..semua tugas2 di rumah, en suami lakukan tanpa disuruh pn..tup..tup..dh siap basuh baju + sidai pakaian..tup..tup..makanan dh ada atas meja..aku cuma baring+tidur+baring+tidur je..Sayang sgt2 kt en suami..sungguh2 tharu..kalau boleh,tiap2 tahun nk mengandung..ekekekeke...

Bru la aku tau, cmne mak aku dulu mengandungkan aku..Pengorbanan yg xternilai..Mmg sungguh2 xlarat..dunia ni pusing2..semua mknn xleh nk masuk..tp sbb pikir kn baby ni dan kata2 semangat dr en suami, aku makan gak..Setengah dari mknn je yg kekal dalam perut..balance nye,aku terpaksa keluarkan balik..En suami kata xpala,janji aku mkn.. Bile nk pi opis pn cm xlarat je..tp aku gagahkan diri..sayang plak nk amek cuti..nnt bila dh sarat,sure kena lg byk nk ambik cuti..

Stakat ni,benda yg aku nk mkn,semuanya dh aku dapat...Ni pn hasil usaha dr en suami yg mencarinya..huhu..Cempedak goreng, Nasi lemak kt Danau Kota, Mee goreng buatan kakak aku, Laksa Penang, Pizza Hut, Ikan Bawal dan mcm2 lagi la..Alhamdulillah la,aku xmintak yg bukan2..Semuanya senang dicari..Thanks to en suami..I love u more..

Tiada ulasan: