Petang nnt En Husband kata, dia nk dtg amek aku..Nk dating cm sblm kahwin dulu..Yess... Klu ikutkan, minggu ni kami xleh blk.. Ari rabu minggu dpn bru leh blk.. Coz time tu kami cuti 4 hari untuk cuti Raya Cina..Tp rasa dh xleh nk tahan rindu di hati ini pada En Husband...En Husband pn sama.. Xsangka dia pn rindu jgk kt aku ekk.. Hehe.. Cepat la petang.. Dh xsbr nk jumpa En Husband ni..
Sabtu, Januari 29, 2011
6 Hari Di Kursus Induksi
Kejap je dh 6 hari aku di kursus induksi.. Selama 6 hari tu jugak la aku xjumpa suami + family ku.. Perasaan skrg ni,hanya tuhan je yang tahu.. Mmg seronok kt cni, tp rasa nya xsama bile keluarga xde kt sisi.. Aku terbayang cmne la perasaan org yang ada di perantauan.. Lagi la pulak, smpi setahun xjumpa family.. Aku ni baru 6 hari.. Tp walaupn bru 6 hari, tp rasanya dh mcm 6 tahun ooo.... So untuk mengisi masa lapang ni, aku berkesempatan la update kn blog ni..hehe..
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)






Tiada ulasan:
Catat Ulasan