upacara akad nikah
majlis mlm berinai
family aku
27.06.2009 lak, majlis persandingan dorg..sgt cantik aku tgk kakak iparku..lain benar ngan muka dia yg sebenar..sgt2 meriah.maklumla,ayah mertua abgku org yang terkenal dr kota tinggi.lagi pulak,kakak iparku tu anak sulung. jd wat la besar2an..
keluarga yang ikut menghantar pengantin ke kota tinggi
besar kan khemahnyer?
my family
28.06.2009, majlis menyambut menantu di rumah aku kt tmn orkid,jb..majlis yang sederhana,tp sgt ramai org yang datang..sanak saudara dari pelbagai pelusuk kampung,bandar,negeri semua datang..sampai cikgu tusyen aku msa darjah 4 pn ada..hehehe..
majlis kt umh aku
my new sister
anyway,thanks to che norazmahani n mohd fadzil (xsmksr) yg dtg ke umah aku..kwn2 aku yg lain ntah mana dorg..sedeynye..
27.06.2009 lak, majlis persandingan dorg..sgt cantik aku tgk kakak iparku..lain benar ngan muka dia yg sebenar..sgt2 meriah.maklumla,ayah mertua abgku org yang terkenal dr kota tinggi.lagi pulak,kakak iparku tu anak sulung. jd wat la besar2an..
28.06.2009, majlis menyambut menantu di rumah aku kt tmn orkid,jb..majlis yang sederhana,tp sgt ramai org yang datang..sanak saudara dari pelbagai pelusuk kampung,bandar,negeri semua datang..sampai cikgu tusyen aku msa darjah 4 pn ada..hehehe..
anyway,thanks to che norazmahani n mohd fadzil (xsmksr) yg dtg ke umah aku..kwn2 aku yg lain ntah mana dorg..sedeynye..






2 ulasan:
alahai...siannya...kawan2 awk x dtg heh...mungkin kad x sampai kat diaorg kot...jgn sday2 ok...
kad mmg xde...kite pkai sms jer..
Catat Ulasan