Ahad, September 04, 2011

Hari Raya Aidilfitri

Memang best sgt2 bila pertama kali menyambut raya bersama suami tercinta dan juga baby yg ada dlm kandungan..Nasib baik la aku dan suami dapat cuti lama dan masing2 dapat bonus raya..So dengan adanya peluang tu,jadi kami amek keputusan utk beraya di kedua2 kampung..Raya pertama n kedua di Johor manakala raya ke3 dan seterusnya di Kedah..

So far,tak la rasa penat bila blk kedua2 kg ni..Mgkn sbb bukan aku yg drive kn..hehe..Aku rasa lebih enjoy..Dapat merasai suasana raya di kedua2 tempat..Rasanya mmg berbeza..Mana taknya,sebelum ni,aku xpernah berjauhan dengan Family bila hari raya..Sampai habis raya aku di kg..Sayu jugak bile nk bergerak ke kg suami pada petang raya kedua tu..Tp bile fikir blk,bukan kg org lain pn,kg suami jugak kn,so ilang la rasa sayu tu..hehe..=))









Tiada ulasan: