Sabtu, Ogos 21, 2010

Kerja Baru, Mood Baru, Suasana Baru, Bos Baru & Kawan Baru

dh lama betul x updated blog ni..hehe..bkn apa, mood utk menaip xdtg2..seminggu ni,aku sibuk dok mengisi borang yang banyak gile smpai naik kematu tgn aku ni..hehe..biasalah, pekerja baru,so kena la isi2 borang maklumat diri..peliknya, masa aku keje Pos Malaysia sblm ni,xdela banyak smpai cmtu..ni,smpi dh leh wat novel la pendek kata..

So far,aku sgt2 seronok..kawan2 pn very peramah n sekepala ngan aku..baik perempuan, mahupun lelaki..yg daftar saing2 aku,ada 16 orang..8 lelaki dan 8 perempuan..ramai jgk kn..so xdela aku rasa terpencil sgt coz ramai gak bdk2 baru cm aku..dan yg best nya,semua nya lebih kurang sebaya aku gak..xde pn yg muda sgt ataupun yg berumur sgt..kira lingkungan umur 24-26thn la..dorang semua still ditempatkan di BADSA hq sebelum ditempatkan di cawangan negeri smpi 1 oktober ni..coz,kami semua kena la didedahkan cara2 bekerja,cara2 nk audit dan macam2 lg..Bos pn sgt2 baik dan sentiasa menjaga kebajikan kami semua..ish,susah nk digambarkan ngan kata2 betapa happy nye aku skrg ni...

2 ulasan:

Shayna Rose berkata...

bestnya..
bz ye??
patutla lama x update blog..
pastu blog pun dah private heh??
kite pulak yg dah x private..
hehe..

CintaNurjaNasir berkata...

haha..xbusy sgt bb..skrg ni kena dgr ceramah jer..mulai 1 okt bru start keje..hehe..