Isnin, Mei 31, 2010

Majlis Bertunang-30 Mei 2010

Aku sudahpun menjadi tunangan Encik Shafizan Bin Arif..huhu..cm mimpi je..betul ke?wakaka..

selepas bergelar tunangan En Shafizan Arif


My Fiance - Shafizan Bin Arif

Sebenarnya kami merancang untuk wat majlis merisik je..tp almaklumla,dia orang Jitra,Kedah..nun utara sana.so untuk memudahkan kedua belah pihak, aku dirisik dan dipinang dalam satu majlis je di rumah ibubapa ku di Tmn Orkid, Johor Bahru..



perbincangan keluargaku n keluarga encik tunang


bakal mak mertuaku menyarungkan cincin tunang


Diikuti cincin risik


Walaupun majlis dirancang dlm waktu yang singkat, tp alhamdulillah, semua nya bjln ngan lancar..Majlis pn sgt meriah dgn kehadiran saudara mara+sahabat handai+jiran2 xkira jauh n dekat..


keluarga ku dan keluarga encik tunang


mak ayah encik tunang n mak ayah ku


Disebabkan kakak ipar aku, seorang jurusolek @ mak andam, so xde masalah utk wat hantaran n make up kan aku..thanks a lot to kak ngah..



kakak ipar ku @ mak andam ku


Hantaran pihak lelaki 5 dan dari aku 7..semua berupa makanan + manisan..Barang2 berat akan dibawa semasa majlis perkahwinan kami nnt..coz kami merancang utk disatukan pada thn ni jgk..suke..suke..=))


hantaran dari pihak aku n encik tunang

2 ulasan:

Shayna Rose berkata...

tahniah nurja...slamt menjadi tunangan org..syg sama kamuu... =))

CintaNurjaNasir berkata...

thanks bb..hehe..