
My Fiance - Shafizan Bin Arif
Sebenarnya kami merancang untuk wat majlis merisik je..tp almaklumla,dia orang Jitra,Kedah..nun utara sana.so untuk memudahkan kedua belah pihak, aku dirisik dan dipinang dalam satu majlis je di rumah ibubapa ku di Tmn Orkid, Johor Bahru..
Walaupun majlis dirancang dlm waktu yang singkat, tp alhamdulillah, semua nya bjln ngan lancar..Majlis pn sgt meriah dgn kehadiran saudara mara+sahabat handai+jiran2 xkira jauh n dekat..
Disebabkan kakak ipar aku, seorang jurusolek @ mak andam, so xde masalah utk wat hantaran n make up kan aku..thanks a lot to kak ngah..
Hantaran pihak lelaki 5 dan dari aku 7..semua berupa makanan + manisan..Barang2 berat akan dibawa semasa majlis perkahwinan kami nnt..coz kami merancang utk disatukan pada thn ni jgk..suke..suke..=))














2 ulasan:
tahniah nurja...slamt menjadi tunangan org..syg sama kamuu... =))
thanks bb..hehe..
Catat Ulasan